آیت الله علم الهدی: کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در خانواده خود تجربه کند آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است + فیلم نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود
سرخط خبرها

بارش ۱۱ میلی متری باران در مشهد | بارش‌ها در خراسان رضوی ادامه دارد (۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۸۰۶۱
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
بارش ۱۱ میلی متری باران در مشهد | بارش‌ها در خراسان رضوی ادامه دارد (۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی روز گذشته میزان بارندگی در مشهد ۱۱.۲ میلیمتر ثبت شده است و از ایستگاه‌های باران سنجی این شهر منطقه فرامرز عباسی با ۱۶ میلیمتر بیشترین بارش باران را داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، آیدا فاروقی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته جوین با کمینه دمای ۷ درجه و مه‌ولات با پیشینه دمای ۳۲ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین طی این مدت بیشترین میزان بارندگی از شهرستان جوین ۱۶ میلیمتر و کلات نادری ۱۴ میلیمتر گزارش شده است. در طی این مدت دمای هوای مشهد بین ۱۱ و ۱۸ درجه در نوسان بوده است.

وی افزود: طی روز گذشته میزان بارندگی در مشهد ۱۱.۲ میلیمتر ثبت شده است و از ایستگاه‌های باران سنجی این شهر منطقه فرامرز عباسی با ۱۶ میلیمتر بیشترین بارش باران را داشته است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان بجستان با ۹۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->